Minkštas žingsnis į jaukumą
Prekių pristatymas
1. Jums apsilankius E-parduotuvėje ir pasirinkus Prekes, tokio pasirinkimo pagrindu suformuojamas krepšelis.
2. Suformavus krepšelį, turite suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms Prekėms pristatyti. Įsitikinkite, jog pateikti duomenys yra teisingi, o užsakomos Prekės atitinka Jūsų pageidavimus. Jūs turite galimybę pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš patvirtindami užsakymą. Jūsų pateikti duomenys tvarkomi Privatumo politikoje numatytais tikslais ir tvarka.
3. Jūs sutinkate, jog pateikdami užsakymą E-parduotuvėje, už Prekes įsipareigojate sumokėti kainą, nurodomą užsakyme. Į E-parduotuvėje ir užsakyme nurodytą Prekės kainą įskaičiuoti visi mokesčiai. E – parduotuvėje įsigytos prekės Jums bus pristatytos nemokamai, užsakymams nuo 100 eur, visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją. Pristatymo į Kuršių Neriją kaina – 30 EUR. Kainos E-parduotuvėje ir užsakyme nurodomos Eurais.
4. Už Prekes galite atsiskaityti šiais būdais: banko pavedimas, Paysera, kiti E-parduotuvėje nurodyti būdai.
5. Mokėjimas turi būti atliktas nedelsiant po užsakymo pateikimo.
6. Jums patvirtinus užsakymą, Pardavėjas gauna visą informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Pardavėjas. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Jūsų ir Pardavėjo yra sudaryta sutartis. Tačiau Pardavėjas privalo tokią sutartį vykdyti tik nuo to momento, kai Pardavėjas gauna mokėjimo paslaugų teikėjo patvirtinimą apie atsiskaitymą už Prekes.
7. Pateikus užsakymą, Jūsų nurodytu el. paštu bus išsiųstas elektroninis laiškas, kuriame nurodomos užsakytos Prekės bei Jūsų pateikti duomenys.
8. Pardavėjas gavęs pranešimą, jog atlikote apmokėjimą už užsakytas Prekes, įsipareigoja įvykdyti Jūsų užsakymą.
9. Užsakydami Prekes, Jūs turite nurodyti tikslų Prekių pristatymo adresą, pašto kodą, nurodyti tikslų kontaktinio telefono numerį ir kitą papildomą informaciją. Pristatymas atliekamas per kurjerį.
10. Atkreipkite dėmesį, kad nurodyti Prekių pristatymo laikai yra preliminarūs. Nors mes visada stengiamės įvykdyti užsakymą kiek įmanoma greičiau, kartais jo paruošimas gali užtrukti ilgiau dėl didelio užsakymų kiekio ar pristatymo paslaugų teikėjų užimtumo. Pardavėjas visada informuoja apie pristatymo statusą.
11. Tais atvejais, kai priėmę Prekes pastebite, jog siuntoje nėra užsakytos Prekės, informuokite apie tai Pardavėją nedelsdami.
12. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad Prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
13. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna produkto komplektacija.
14. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekių pristatymo dokumente.
15. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatomos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.